Regnskab på den nemme måde
Det skal være let at være selvstændig – regnskab skal ikke stå i vejen. Ud fra det mantra har regnskabsprogrammet Dinero fra start knoklet for at gøre livet som iværksætter en tand nemmere på regnskabsfronten. tanken er, at det skal være nemt at holde styr på indtægter, udgifter, moms, lave årsregnskab og alt det andet, der følger med en sund forretning – uden at dræve gnisten, der i sin tid fik forretningen til at spire.
Dinero til eksperten og nybegynderen
Det populære regnskabsprogram er både perfekt til dig, der er helt grøn inden for regnskab, og dig, der er garvet, men vil spare tid. Uanset om du vil designe din egen faktura, holde styr på kvitteringer med mobil-appen, have nallerne i automatisk bankafstemning, information om, hvor meget og hvornår der skal indbetales moms, hvornår kommende betalinger skal falde – eller noget helt syttende, kan du bruge Dinero og mindske tidsforbrug og fejl.
Og faktisk kan du gøre meget af det, uden at betale en rød reje. Du får nemlig Dineros basale funktioner helt gratis – og så kan du altid opgradere til flere fordele med Dinero Pro. Få fingrene i Dinero lige her.
Lav regnskabet på mobilen
Slå rumpen i bilsædet og lav din faktura på farten – eller send et tilbud afsted til kunden, mens du står i vedkommendes forhave. Med Dineros mobil-app kan du sende fakturaer og tilbud på farten fra din iPhone eller Android-telefon, ligesom du kan uploade købsbilag og holde styr på din virksomheds økonomi løbende. Du er altså ikke længere afhængig af sent regnskabsarbejde på kontoret for at være opdateret.
Flyt til Dinero – helt gratis
Skal du i gang med Dinero, men har du allerede regnskab et andet sted? Bare rolig: Dinero flytter dit regnskab for dig ganske gratis. Udfyld formularen – så ringer de dig op, beder om de nødvendige informationer og får flyttet dit regnskab, så du er køreklar.